wtorek, 5 grudnia 2017

Przypadek czy przeznaczenie? Czyli jak spełniłam jedno życiowe marzenie ♥

Praca na co dzień w sklepie motocyklowym co prawda daje mi niejaką satysfakcję i rozwija w dziedzinie motoryzacji, nie mniej jednak od zawsze chciałam się rozwijać w kierunku sportu i tak też poczyniłam ostatnio 💗 Jak to się zaczęło?




Pod koniec 2013 roku jako nastolatka stwierdziłam : BIORĘ SIĘ ZA SIEBIE! SKORO TE CHODAKOWSKIE, MEL B I INNE DZIEWCZYNY MAJĄ TAKIE EFEKTY TO MI TEŻ SIĘ MUSI UDAĆ! SPRÓBUJĘ, ZOBACZĘ CO TO DA!

Jak postanowiłam tak zrobiłam. Zaczęłam na spokojnie z Mel B, spodobała mi się ta aktywność, postanowiłam zacząć z Chodakowską.. Wtedy pokochałam treningi na zabój 😍😍😍 zdałam sobie sprawę, że to nie tylko efekty wizualne, lecz także te w głowie: psychika się polepszyła, wyleczyłam się  z nerwicy i depresji, zaczęłam pozytywnie patrzeć na otaczający świat i uśmiechać się 😍





Mój przepis na życie? Nie miałam pojęcia.. Rodzina wysyłała mnie na pielęgniarstwo, ja sama nie wiedziałam czego chcę, błądziłam, myślałam o kosmetyce, ale w końcu mnie olśniło :

TRENER PERSONALNY Z WŁASNYM STUDIEM FITNESS 💕


Co prawda do własnego studia i kariery mi daleko jednak na momencie pewnego dnia stwierdziłam, że na takowy kurs trenerski się zapiszę 💪  I tak oto tydzień przed rozpoczęciem kursu znalazło się wolne miejsce dla mnie i pomimo wahań czy dam radę (ja, wielkie miasto Gdańsk i stres przed nieznanym) dałam radę i jestem z tego dumna 💪💪💪 Poznałam wspaniałych, pozytywnych ludzi, wiele się nauczyłam, a także zdałam sobie sprawę z tego, że nie ma co wyolbrzymiać i panikować, bo jeśli jesteśmy dobrej myśli to i tak się uda 💗 A i tak jestem zdania, że nic nie dzieje się bez przyczyny i czasem takie decyzje "na szybko" opłacają się 😋




Kocham to co robię i mam zamiar kontynuować moją edukację i kształcić się w tej dziedzinie nie spoczywając na laurach z papierem trenerskim, pragnę też robić kursy dodatkowe, takie jak szkolenia z przyrządami kettlebells, trx, może dietetyka sportowa? Kto wie, niemniej jednak jest to początek mojej ścieżki 😃



Mam też nadzieję, że w przyszłości uda mi się spełnić marzenie o własnym studiu 💓 A jeśli nie, to na pewno będę trenerką, bo czuję że to moje powołanie 💖


Wasza Nati ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz