poniedziałek, 1 stycznia 2018

SLIM FIT Ewa Chodakowska ♥ Testuję, trenuję, trening opisuję 💪

Cześć! W związku z Nowym Rokiem postanowiłam zacząć serię testowania i recenzowania treningów popularnych w polsce trenerów, przy czym pomóc Wam troszkę w doborze treningu do swojego poziomu zaawansowania 😉 na Wasze życzenie chętnie przetestuję nowości oraz zdam z nich relację 😊 wszelkie sugestie i prośby treningowe proszę kierować na e-mail: zdrowoiaktywnie@wp.pl 😉

Dziś na tapecie SLIM FIT Ewy Chodakowskiej 💗



Co to za trening?
Slim fit to bardzo spokojny i statyczny trening. Można wykonywać go zarówno w butach, jak i bez (nawet Ewa ćwiczy boso). Składa się on z 30-stu ćwiczeń powtarzanych przez minutę wraz z ruchami pulsacyjnymi. Trening zaczynamy od dolnych partii mięśniowych, a kończymy na brzuchu, jednak cały czas Ewa wymusza na nas trzymanie ustabilizowanej sylwetki przez to pulsowanie, w związku z czym pracuje całe ciało. Trening trwa co prawda 50 minut, jednak ćwiczenia są dobrane w taki sposób, że czas leci niesamowicie szybko i nim się obejrzymy jest już koniec 💪

Zalety:
* różnorodność ćwiczeń, mamy 30 różnych ruchów, nic się nie powtarza, przez co czas leci tak szybko
* spokojny i statyczny, idealny dla osób początkujących
* skupia się głównie na dolnych partiach takich jak uda i pośladki, a także na stabilizacji poprzez brzuch

Wady:
* za spokojny dla wprawionych - ja jako osoba zaawansowana w treningach po wykonaniu go czułam niedosyt i chęć dorzucenia jeszcze trochę cardio
* ćwiczenia co prawda są fajne i wymuszają stabilizację, jednak jest kilka takich, które ja miałam problem z początku zrobić, nie mówiąc już o osobie dopiero zaczynającej przygodę treningową..

Intensywność: 4/10
Potrzebne: mata, sportowy strój, woda, opcjonalnie lekkie hantelki do 1kg
Moja ogólna ocena: 8/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz