poniedziałek, 23 października 2017

POZNAJMY SIĘ :) CZYLI KRÓTKO O MNIE, MOJEJ PASJI I PO CO ZAŁOŻYŁAM TEGO BLOGA...

Nazywam się Natalia, mam 21 lat i temat zdrowego odżywiania, fitnessu jest mi znany od prawie 4 lat. Na co dzień pracuję w sklepie motocyklowym jako sprzedawca, jednak z biegiem czasu planuję rozwijać się w tematyce fitnessu i zostać trenerem personalnym.




Moja miłość do aktywności fizycznej zaczęła się przypadkiem, gdy postanowiłam że zacznę robić coś dla siebie bo się sobie nie podobałam - wiecie, młoda 16-latka pragnąca zwrócić na siebie uwagę płci przeciwnej, mająca trochę sadełka tu i  ówdzie 😂😂 Od treningu do treningu, przez wymówki,płacze i żale jestem tu gdzie jestem 😉 Nie poddaję się mimo porażek, ciągle staram się walczyć mimo wszystko i jakoś mi się to udaje 💪💪💪



PO CO MI TEN BLOG? PO CO TOBIE TEN BLOG ? PRZECIEŻ TYLE TEGO W INTERNECIE...

Mi po to, ponieważ chcę Cię motywować i udzielić przydatnych porad, Tobie po to, byś był/a świadomy/a, jak dotrzeć do celu nie gubiąc się po drodze 😁 Chcę dzielić się moim doświadczeniem, spostrzeżeniami i motywacją z innymi, gdyż wiem że wiele osób jeszcze nie zdaje sobie sprawy, że szczęście jest na wyciągnięcie ręki, tylko trzeba troszkę się przyłożyć i o nie zawalczyć 😉 chcę zrobić to w miarę prosty sposób i nie rzucać suchymi teoriami, lecz także pokazać praktykę 😊

Prawdą jest, że wiele osób zakłada teraz blogi "bo to modne", bo mają chwilową zajawkę, bo chcą zaistnieć, lecz po drodze tracą zapał małą liczbą wyświetleń i przestają pisać posty.. Ja chcę prowadzić bloga regularnie i mimo wszystko się nie poddawać, mam nadzieję że też regularnie będziesz tu zaglądać po garść wiedzy - obiecuję, nie będę przynudzać 😂




CO TU ZNAJDZIESZ?


Przepisy, treningi, motywacyjne hasła oraz porady dotyczące zdrowego odżywiania tanim kosztem bez wyrzeczeń to tylko kilka przykładów na to, co znajdziesz na mojej stronie 😉
A może są jakieś konkrety, których wciąż szukasz a naleźć nie możesz? Chętnie wysłucham sugestii i propozycji tematów na kolejne posty, a postaram się im sprostać i wyczerpująco wypowiedzieć 😊




Myślę, że na dziś to już wszystko 😊 Trzymajcie się ciepło,


Wasza Nati 😉

2 komentarze:

  1. Suuuper ;) tak trzymaj. Bardzo dobry pomysł z Blogiem.
    Bardzo fajnie opisujesz oraz motywujesz do ćwiczeń.
    Najpierw Fan page 24/7 teraz Blog. Naprawdę ekstra pomysł

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za pozytywną opinię ;) postaram się prowadzić tego bloga regularnie i nie przynudzać :p

      Usuń