wtorek, 9 stycznia 2018

MODEL LOOK Ewa Chodakowska ♥ Testuję, trenuję, trening opisuję 💪

Cześć! W związku z Nowym Rokiem postanowiłam zacząć serię testowania i recenzowania treningów popularnych w polsce trenerów, przy czym pomóc Wam troszkę w doborze treningu do swojego poziomu zaawansowania 😉 na Wasze życzenie chętnie przetestuję nowości oraz zdam z nich relację 😊 wszelkie sugestie i prośby treningowe proszę kierować na e-mail: zdrowoiaktywnie@wp.pl 😉

Dziś na tapecie MODEL LOOK Ewy Chodakowskiej 💗



Co to za trening?
Model look to jeden z ośmiu treningów serii TOTAL FITNESS EWA CHODAKOWSKA & SHAPE, dokładnie jest on piątą jej częścią. W porównaniu do reszty jest on najspokojniejszym i najmniej wymagającym zestawem Ewki skupiającym się w dużej mierze na obręczy barkowej. Bardzo przydadzą się tu hantelki o wadze 0,5-1 kg, choć można też troszkę cięższe. Trening składa się z 5-ciu rund, każda z nich zawiera 3 ćwiczenia powtórzone 3 razy po 30 sekund. Między rundami mamy 1 minutę przerwy na rozluźnienie mięśni i łyk wody. Pomysł bardzo mi się podoba, zazwyczaj robię ten zestaw, gdy mam miesiączkę, jednak jest on baaaardzo spokojny. Opiera się na dokładnych, powolnych ruchach, co mnie usypia :D Ale dla tych co wolą zrobić chociaż coś, bardzo polecam.

Zalety:
* Trening jest dość prosty, każdy powinien być w stanie go wykonać
* Dobór obciążenia zależy tylko od nas- mogą to być hantle od 0,5 do 1,5 kg (im cięższe tym trudniej i większe zakwasy :p), a można też robić bez - dla początkujących. Opcjonalnie jeśli nie masz hantli, wystarczą butelki z wodą
* Dobrane ćwiczenia sprawiają, że angażujemy wszystkie mięśnie obręczy barkowej

Wady:
* Nieprawidłowa postawa podczas niektórych ćwiczeń i nieprawidłowe spięcie mięśni mogą powodować bóle m.in. kręgosłupa, należy więc przynajmniej na początku ćwiczenia z hantlami wykonywać przed lustrem i słuchać porad Ewy
* Monotonia. Jakoś mnie nie przekonują te zestawy 3x3x30, dłuży mi się to strasznie i zawsze w ostatniej serii każdej rundy mniej się staram bo mi się już po prostu nie chce
* Spokojny.. Za spokojny :D Dla osób bardzo aktywnych będzie to raptem rozgrzewka a nie trening zasadniczy

Intensywność: 4/10
Potrzebne: mata, strój sportowy, buty, woda, hantelki (opcjonalnie 2 butelki z wodą po 0,5 l)
Moja ocena: 5/10

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz