czwartek, 4 stycznia 2018

Co planuję, co mnie zmotywuje.. Moje NOWOROCZNE POSTANOWIENIA ♥

Święta minęły, po Sylwestrze też już ani śladu, w końcu przyszedł mój magiczny dzień ♥ Dzień, który zawsze skłania mnie do refleksji i spisania marzeń i celów w jednym miejscu.

Co prawda cały rok działam i nie czekam na "magiczny dzień" by zacząć od nowa, jednak warto byłoby coś sobie ustalić i mieć jakiś cel na najbliższe 365 dni 😀 Ja listę mam już gotową i chętnie podzielę się z Tobą tym, co mam zamiar w przyszłym roku zmienić, polepszyć i osiągnąć 😄 kto wie, może też Cię natchnie i coś z tego wykorzystasz 😊 Pamiętaj, na nowe postanowienia nigdy nie jest za późno!



Oto moje priorytety na rok 2018 💕

1. ZDROWE I REGULARNE ODŻYWIANIE
Choć na co dzień staram się jeść o w miarę stałych porach, to jednak niekiedy zapominam o śniadaniu lub jem zbyt dużo na kolację.. Co do zdrowych produktów? Z pewnością więcej warzyw i owoców w mojej diecie musi się pojawić, ostatnimi czasy strasznie zaniedbałam te skarby natury 😩

2. REGULARNE TRENINGI
Mimo, iż kocham aktywność fizyczną, to nie zawsze udaje mi się regularnie trenować, też często zdarzają mi się dni lenistwa, które z bólem serca i wyrzutami sumienia oznaczam na czerwono w kalendarzu (patrz foto niżej), nie mniej jednak rok 2018 ma być totalnym przełomem i mobilizacją do minimum 4 treningów tygodniowo i basta! A nawet i więcej 😜



3. WZIĄĆ UDZIAŁ W PRZYNAJMNIEJ JEDNYM ZJEŹDZIE WARSZTATÓW BE ACTIVE TOUR POWERED BY NAŁĘCZOWIANKA Z EWĄ CHODAKOWSKĄ, TOMASZEM CHOIŃSKIM ORAZ LEFTERISEM KAVOUKIS 😍😍😍
Muszę i po prostu nie ma, że coś przegapię. Powiedziałam sobie na początku 2017 roku, że jeszcze Ewę w życiu spotkam (po urodzinach alfa centrum w Grudziądzu, gdzie miałam okazję z nią potrenować i zrobić wspólne zdjęcie 💖), a skoro jest okazja w Toruniu na warsztatach, to okazji nie przepuszczę 💪💪💪



4. SPOTKAĆ MARTĘ HENNIG Z CODZIENNIE FIT 😍
Trenerka może mało znana, ale bardzo bardzo polecam ją i jej treningi 💪 naprawdę mega motywuje, dla mnie jest super inspiracją i natchnieniem do dalszej pracy nad sobą i swoimi celami 💖 Mam nadzieję, iż zorganizuje jakiś event, na który się załapię na wspólny trening 😊😊

5. SPOTKAĆ ANNĘ LEWANDOWSKĄ 😁
Znana trenerka, płyty Karate Cardio i Karate Cardio Military po prostu wymiatają 💪💪💪
Co tu więcej mówić.. Fajnie byłoby na żywo poczuć tę moc 💗 A kto wie.. może Wrocław odwiedzę.. 😉



6. PROWADZIĆ REGULARNIE BLOGA
Tak tak.. do tego mi daleko 🙈🙊 Od Nowego Roku planuję dodawać około 2-3 posty w tygodniu, nie zanudzać i wprowadzać jakieś wyzwanka, co byście się nie nudzili i chętnie tu zaglądali 😉 Wszelkie propozycje tematów, na które chcielibyście artykuł z mojej strony proszę kierować na e-mail zdrowoiaktywnie@wp.pl lub w komentarzach pod postami 😊

7. OTWORZYĆ PEŁNĄ PARĄ KANAŁ YOUTUBE I ZACZĄĆ NAGRYWAĆ FILMIKI TRENINGOWE
Boję się tego, nie mniej jednak jest to dla mnie pewnego rodzaju wyzwanie, któremu chcę sprostać 🙉 Planuję dodać około 2-3 filmików na miesiąc, mam nadzieję że mi się to uda.. 😅

8. DOKAŃCZAĆ TO, CO ZACZĘŁAM 😆😆😆
Wiem, brzmi banalnie i oczywiście, nie mniej jednak baaaardzo często zdarza mi się zacząć jakieś wyzwanie np. z fanpage'a Ewy Chodakowskiej a po paru dniach zrezygnować na koszt wyzwania z Martą Hennig lub własnego pomysłu.. 🙈  to co zacznę, chcę kończyć i nie tylko chodzi o treningi 😁


9. NOTOWAĆ, NOTOWAĆ, JESZCZE RAZ NOTOWAĆ REGULARNIE 😏
Początki z nowym kalendarzem motywacyjnym zawsze są piękne - notujesz, kolorujesz, zakreślasz, cieszysz się sukcesami.. Ale przychodzi TEN DZIEŃ, gdy nie zrobisz treningu, nie masz co zanotować, gubisz się... Najważniejsze to nie rzucić wszystkiego w kąt, tylko zapomnieć o minionym dniu, postanowić poprawę i kolejnego dnia na nowo zacząć notatki. Wiem, wiem.. ciężko tak. Jestem wzrokowcem i też nie lubię widzieć "pustych" dni.. Jednak nic bardziej nie motywuje jak oznaczyć każdy kolejny dzień i wypełnić stronę pozytywnymi treningowymi notatkami 😀 do dzieła więc!

10. ZROBIĆ SZPAGAT 💪💪💪
Marzenie, które towarzyszy mi od.. dwóch lat? 😂  a jeszcze nic z nim nie zrobiłam.. Czas w końcu ogarnąć dupsko i to osiągnąć 💗 takowe wyzwanie będzie też dla mnie nauką do regularnego rozciągania, bo po treningach skracam je do minimum gdyż po prostu mnie nudzi.. 😆😆

Cóż, tak oto uzbierało się 10 priorytetowych pozycji nad którymi na pewno popracuję w tym roku i będę dążyć do tego, by za rok o tej porze móc przysiąść i pochwalić się osiągnięciami, a nie lamentować, że znowu straciłam kupę czasu na bzdury i lenistwo 😉🙈

Wasza Nati ♥

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz